بایگانی دسته: دروازه پرداخت

کد دروازه های پرداخت بانکی

کارت نقدی پارسیان

با سلام

به شما خوش آمد می گوییم و از حسن اعتماد شما به درگاه پرداخت بانکی epbank.ir سپاسگزاریم.

ما همواره تلاش می کنیم که بهترین و مدرن ترین خدمات بانکی را به شما ارائه دهیم تا در سریع ترین زمان و با راحتی بیشتر نیازهای بانکی خود را برآورده کنید. با همین هدف و به وسیله این مطلب، شما با یکی از خدمات بانک پارسیان که همکار درگاه پرداخت می باشد آشنا می شوید.

امکان ارایه درگاه پرداخت اختصاصی با نام و لوگو برای اشخاص حقیقی و حقوقی در epbank.ir

ادامه‌ی خواندن

نمونه کد PHP جهت اتصال فروشندگان به درگاه پرداخت

مقدمه درگاه بانکی

این مستند راهنمایی برای نصب و استفاده از نمونه کدPHP ارائه شده برای فروشندگان شرکت فن آوا کارت به منظور اتصال به درگاه پرداخت بانک است. برای این نمونه کد یک لایه واسط کاربری نیز طراحی شده است که هم مطالعه کد آن به برنامه ­نویس مربوطه ایده نحوه اتصال به درگاه پرداخت از سمت فروشنده را بدهد و هم واسط کاربری ساده­ ی آن برای تست و ملموس کردن Business مربوطه مفید واقع شود.

لازم به تذکر است که کلیه مسئولیت قرار دادن و استفاده بدون اصلاح این نمونه کد در پرتال یا نرم­ افزار فروشندگان به عهده ایشان است. تأکید می­شود که این کد صرفاً نمونه ­ای از نحوه اتصال به درگاه پرداخت و پیاده­ سازی آن است و برای محیط عملیاتی و واقعی کافی و کامل نیست.

برای آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات موجود در این محصول نیاز است که مستند «راهنمای کاربران- درگاه پرداخت اینترنتی» epbank.ir به آدرس http://epbank.ir/help.pdf مطالعه گردد.

ارایه درگاه پرداخت اختصاصی برای webmaster های ایرانی صاحبان حساب در بانکهای دولتی و خصوصی کشور

امکان سفارش راه اندازی و نصب درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایتها توسط epbank.ir امکانپذیر است.

  ادامه‌ی خواندن

  • خرید ترافیک فن اوا (26)

تبلیغات آنلاین

علمی جدید در تبلیغات انلاین

امروزه نوع جدیدی از تبلیغات آنلاین، که بنابر رد و بدل شدن ایمیل های تبلیغاتی صورت می گیرد، عنصر ارزش مندی در بازاریابی دیجیتالی شناخته می شود. این روش جدید زمینه ای گسترده برای به تعامل گذاشتن اطلاعات محصول با سایر اعضای خانواده و دوستان را مهیا می کند.

درج آگهی شهری و تبلیغ آنلاین در سایت تبلیغات ای پیشرو ePishro.ir امکان پذیر است

ارایه درگاه پرداخت بانکی برای سایتهای آگهی ، تبلیغ ، نیازمندی ، مشاغل ، استخدامی ، اخبار ، شخصی ، تجاری ، سازمانی ، شرکتی در epbank.ir

ادامه‌ی خواندن

دات نت نیوک

یکی از اهداف اصلی این نوشتار، آشنا کردن طراحان وب با سیستم های مدیریت محتوایی هست که به دلیل عدم تبلیغات قوی، متاسفانه با وجود کارایی بالا که دارند، از نگاه ها پنهان مانده اند. در همین راستا در این مقاله قصد داریم یک سیستم مدیریت محتوای قوی که بر بستر Net. برنامه نویسی شده است را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار چیزی جز DotNetNuke نیست! در ادامه با همه چیز این سیستم مدیریت محتوا آشنا خواهید شد 🙂

قابلیت استفاده و ارایه درگاه پرداخت بانکی epbank.ir برای تمامی سیستم های مدیریت محتوا

در صورتیکه میخواهید سایت خود را که بر پایه سیستم مدیریت محتوا می باشد تبلیغ کنید میتوانید براحتی به سایت آگهی و تبلیغات نیازمندی ای پیشرو بنشانی ePishro.ir مراجعه نمایید و سپس بر روی دکمه ثبت آگهی کلیک نمایید و اطلاعات آگهی و کسب و کار خود را وارد نمایید.

ادامه‌ی خواندن

کارمزد جدید بانک ها

بانک‌ها از امروز از مشتریان کارمزد جدید می‌گیرند

براساس بخشنامه بانک مرکزی، سیستم بانکی از امروز برای مانده‌گیری از حساب‌های کارتی مردم کارمزد دریافت می‌کند.
به گزارش درگاه پرداخت بانکی epbank.ir ، براساس بخشنامه بانک مرکزی، نظام بانکی کشور از امروز سه شنبه بیستم خردادماه جاری، برای مانده گیری از تمامی تراکنش های شتاب از مشتریان کارمزد دریافت می کنند. بانک مرکزی دلیل این دستورالعمل را کاستن از بار ترافیک غیر ضروری، ارتقاء و پایداری شبکه و نیز کاستن از هزینه های غیر ضروری بانک ها اعلام کرده بود. ادامه‌ی خواندن

  • موجودی بانک سپه (53)
  • بانک سپه موجودی (24)
  • موجودی حساب بانک انصار (23)
  • موجودی حساب بانک سپه (21)
  • انتقال وجه پست بانک (16)
  • دریافت موجودی بانک انصار (15)
  • دریافت موجودی بانک سپه (15)
  • انتقال وجه بانک کوثر (13)
  • موجودی بانک ملت * (12)
  • موجودی کارت بانک سپه (11)

خدمات بانکی

آشنایی با خدمات بانکی ( ساتنا ، پایا و شبا )

  1. ساتنا چیست؟ ساتنا مخفف سامانه تسویه حساب تسویه ناخالص آنی می باشد. ساتنا سامانه ای الکترونیکی است که پردازش و تسویه تراکنش های بین بانکی و دستور پرداخت های فوری را به صورت انفرادی و آنی انجام می دهد. به عبارت دیگر : حواله الکترونیکی پول از یک حساب در یک بانک به حساب دیگر در بانک دیگر. ادامه‌ی خواندن

  • بانک قوامین (205)
  • مدت زمان انتقال وجه از طریق شبا (13)

اعلام موجودی

کارمزد 120 تومانی برای اعلام موجودی از بسترهای پرداخت الکترونیک از 20 خرداد

مدیر عامل شاپرک آقای سامان قطبی اعلام کرد که از 20 خرداد ماه 1393 برای دریافت موجودی از طریق درگاه‌ های مجازی و اینترنتی و دستگاه‌های کارتخوان مبلغ 120.6 تومان به عنوان کارمزد از کاربر کسر خواهد شد.

قطبی یکی از دلایل این کار را کم کردن درخواست‌های غیر ضروری اعلام موجودی از طریق بسترهای پرداخت الکترونیک همچون دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های مجازی دانست. قطبی  همچنین تاکید کرد  کسر کارمزد اعلام موجودی فقط برای اعلام موجودی از طریق بسترهای پرداخت الکترونیک در نظر گرفته شده است و دریافت موجودی از طریق بسترهای الکترونیکی بانک‌ها، همچون اینترنت بانک همچنان کارمزد یا هزینه‌ای برای مشتریان بانک‌ها نخواهد داشت.

  • اعلام موجودی بانک انصار (117)
  • کارمزد دریافت موجودی (44)
  • حساب جام بانک ملت (23)
  • کارمزد اعلام موجودی (16)
  • کارمزد موجودی (13)

درگاه پرداخت بانک

تاسیس بی رویه بانک ها در سال 1398، چرا و چگونه؟

سال بانک در بانک

در یکی دو سال گذشته تاسیس بانک های جدید بطور عجیبی روند رو به رشد داسته است به طوری که با چنین روندی میتوان انتظار داشت در چند سال آینده هر نهاد، سازمان یا ارگان نسبتا بزرگ بانکی با نام خود تاسیس کند. در شرایط فعلی که رکود دامنگیر اقتصاد ایران است تاسیس بانک بیش از هر فعالیت خدماتی دیگر، ایده ای سوداور است. اما سوال اساسی اینجاست که آیا تاسیس بانک های جدید و افزایش کمی در شبکه بانکی کشور به همان میزان که انگیزه های مالی صاحبانشان را براورده می کند، قادر به تاثیرگذاری در رشد سطح اقتصادی و بهبود وضعیت رفاهی افراد جامعه به عنوان هدف اصلی دولت ها، می باشد یا خیر؟

ارایه درگاه پرداخت بانکی برای رونق کسب و کار اینترنتی و تجاری وب مستران ایرانی در epbank.ir ادامه‌ی خواندن

  • انتقال وجه اینترنتی بانک قوامین (1753)
  • انتقال کارت به کارت قوامین (67)
  • انتقال وجه بانک (61)
  • انتقال بانک ملی (35)
  • انتقال وجه بانک اقتصاد نوین (29)
  • بانک سپه (20)
  • انتقال وجه از بانک آینده (19)
  • بانک کوثر (16)
  • بانک گردشگری اینترنتی (14)
  • انتقال وجه از بانک سپه به موسسه کوثر (11)

روانشناسی و تبلیغات

روانشناسی و تبلیغات

علم روان شناسی چهار وظیفه توصیف، تبیین، پیش بینی و تغییر رفتار را برعهده دارد. بنابراین، میتواند رفتارها و فرایندهای روانی انسان ها را در حیطه تبلیغات براساس این چهار وظیفه بررسی و در تمام ارکان و عناصر تبلیغ اعم از درونی، برونی، فردی، اجتماعی، نظری، مفهومی، عینی و … اظهار نظر کند.

عمده مباحثی را که در این مقاله با عنوان ویژگی های درونی شده مبلغ و نحوه اثرگذاری انها برکاویده است، عبارتند از: انگیزه، اعتماد به نفس، قدرت مشاهده گری خوب، آرامش روانی، انتقاد پذیری، یادآوری آثار منفی کم رویی و خلاقیت.

کلید واژه ها : روان شناسی، تبلیغات ، عناصر تبلیغ، مبلغ ، ویژگی های مبلغ.

ارایه درگاه پرداخت بانکی epbank.ir برای دانشجویان پزشکی ، پزشکان و اساتید دانشگاهی ادامه‌ی خواندن