بایگانی دسته: دریافت درگاه پرداخت بانک ملت

آموزش گام به گام دریافت درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت

سامانه همراه بانک ملت

سامانه همراه بانک ملت چیست؟

دارندگان حساب جام بانک ملت میتوانند پس از فعالسازی خدمات ویژه بانک در شعبه افتتاح کننده حساب، جهت راه اندازی سامانه بانک ملت از طریق گوشی تلفن همراه خود اقدامات ذیل را انجام دهد:

  • دریافت رمز عبور از شعبه افتتاح کننده حساب
  • نصب نرم افزار همراه بانک ملت از طریق سایت بانک ملت و یا متصدی مربوطه در شعبه بانک ملت
  • ثبت و بروز رسانی کلید تبادل اخذ شده از سایت بانک ملت در قسمت تنظیمات سامانه
  • بروزرسانی حساب / حسابها در سامانه همراه بانک
  • پس از انجام مراحل فوق امکان استفاده از خدمات ارزشمند سامانه مذکور به شرح ذیل فراهم می باشد:

ادامه‌ی خواندن

  • کارت به کارت ملت از طریق اینترنت (51)
  • شماره آنی بانک ملت (39)
  • درخواست کلید تبادل بانک ملت (25)
  • انتقال وجه از بانک ملت به سایر بانک ها (24)
  • همراه بانک ملت (18)
  • سقف انتقال وجه همراه بانک ملت (14)
  • همراه بانک ملت (2)
  • سامانه‌همراه بانک ملت (1)
  • سامانه همراه بانک ملت (1)
  • بروزرسانی حساب بانک ملت (1)

مهاجرت به سرور شاپرک

راهنمای کاربران : شرح تغییرات مورد نیاز پذیرندگان برای انتقال به سرور جدید دروازه پرداخت به پرداخت ملت

دروازه پرداخت اینترنتی بانک ملت :: راهنمای کاربران ، مهاجرت به سرور شاپرک

با توجه به راه اندازی سامانه شاپرک در سطح کشور و انجام کلیه تراکنشهای اینترنتی از طریق این سامانه، شرکت به پرداخت ملت اقدام به راه اندازی سرور جدید خود منطبق بر الزامات شاپرک نموده است. از این رو، فرایند مهاجرت به این سرور، نیازمند اندک تغییراتی از جانب پذیرندگان می باشد. هدف از تهیه این مستند، راهنمایی پذیرندگان در اعمال تغییرات مورد نیاز توسط ایشان می باشد ادامه‌ی خواندن

  • اینترنت بانک ملت (69)
  • انتقال وجه از ملت به ملت (45)
  • انتقال اینترنتی وجه از بانک ملت (23)
  • پرداخت قبض تامین اجتماعی از طریق بانک ملت (22)
  • درگاه انتقال بانک ملت (20)
  • کارت به کارت اینترنتی بانک ملت (18)
  • سایت بانک ملت انتقال کارت به کارت (17)
  • درگاه انتقال وجه بانک مسکن (17)
  • انتقال وجه اینترنتی ملی (17)
  • انتقال وجه از بانک ملت به ملت (17)

جهت انجام عملیات یکپارچه سازی، Account تستی کافی است ؟

سوال: جهت انجام عملیات یکپارچه سازی آیا Account تستی کفایت می کند؟

پاسخ: بله، تمامی مراحل سه گانه یکپارچه سازی می تواند توسط Account تستی انجام شود.حتی در صورتی که به واسطه تستی بودن Account ، عملیات پرداخت به درستی انجام نمیشود و کاربر با پیغام خطا مواجه می شود نیز میتوان تمامی سیکل خرید را تا انتها انجام داد. ادامه‌ی خواندن

  • درگاه پرداخت دامون بانک ملی (17)