بایگانی دسته: درگاه بانکی شاپرک

ضرورت توجه پذیرندگان اینترنتی

ضرورت توجه پذیرندگان اینترنتی به لیست تخلفات اعلام شده از سوی شاپرک

پذیرنده محترم اینترنتی epbank.ir

حسب ابلاغیه شاپرک و بانک مرکزی ج اا موارد ذیل بعنوان تخلف محرز پذیرنده محسوب شده و در صورت عدم رعایت آنها , مدیریت آن سایت محترم به عنوان پذیرنده پرخطر محسوب و متناسب با نوع و شرح تخلف برخورد مقتضی با مدیریت سایت از سوی مراجع ذی صلاح صورت خواهد پذیرفت. بدیهی است در صورت بروز این موارد، مسوولیت اقدامات انجام شده به صورت کامل با آن سایت محترم می باشد. لذا خواهشمند است ضمن مطالعه کامل موارد ذیل نسبت به رعایت دقیق الزامات شاپرک اقدامات لازم را معمول نمایید.

ردیف شرح تخلف
1 تخطی از الزامات بانک مرکزی ج.ا.ا. و شاپرک که توسط شرکت psp به پذیرنده ابلاغ شده است
2 استفاده از درگاه پرداخت برای کسب و کاری غیر از صنف ثبت شده در قرارداد فی مابین شرکت psp و پذیرنده
3 عدم ارائه ی رسید به مشتری در تراکنش هایی که ارائه رسید، طبق مقررات و الزامات شاپرک، الزامی اعلام شده است.
4 عدم عودت مبلغ اضافی که به اشتباه به حساب پذیرنده واریز شده است
5 تغییر نشانی آدرس اینترنتی سایت اینترنتی پذیرنده بدون رعایت مقررات والزامات شاپرک و یا مفاد توافق با شرکت psp
6 اخذ هر گونه وجه بیش از مبلغ خرید، از دارنده کارت در ازای ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی بدون مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا. و شاپرک
7 ارسال تراکنش های نامعتبر، شبیه سازی شده، یا شکسته شده
8 دستکاری عمدی و ایجاد اختلال در فرایند اجرای تراکنش
9 ذخیره و یا استفاده از اطلاعات محرمانه دارندگان کارت
10 هرگونه تلاش به منظور نفوذ به سامانه های پرداخت الکترونیکی کشور
11 هر گونه تلاش منجر به سلب اعتماد دارندگان کارت از نظام پرداخت الکترونیکی کشور
12 جعل یا ارائه اطلاعات ساختگی در حوزه پرداخت الکترونیکی
13 هرگونه اقدامی که منجر به صدور دستور برخورد با پذیرنده توسط مراجع قضایی، انتظامی یا امنیتی در رابطه با تخلفات حوزه ی پرداخت الکترونیک شود
14 انجام اعمال مرتبط با سوءاستفاده مالی و پولشویی یا ایجاد اختلال در حوزه پولی وبانکی کشور در صورت اعلام مراجع قانونی
15 فعالیت های منجر به اختلال در جریان نقدینگی خارج از چهارچوب های مجاز، در صورت اعلام مراجع قانونی

با تشکر
امور پرداختهای اینترنتی
درگاه پرداخت اختصاصی epbank.ir

  • پرداخت انلاین شاپرک (4)
  • شماره پیگیری سوئیچ سامانه شاپرک (2)
  • تخلفات پذیرندگان اینترنتی (1)
  • طریقه واریزی شاپرک (1)

درگاه پرداخت الکترونیک

گفتگوی درگاه پرداخت بانکی در مورد شاپرک

به لحاظ ساختاری، در مدل مرسوم دنیا، بانک‌ها یک سری خدمات درون بانکی دارند که به مشتریان خودشان ارائه میدهند و پرداخت الکترونیک هم یکی از آنهاست و هر بانکی ویژه خودش و مشتریان خودش، آن را ارائه میدهد.

شاید خیلی هم مشابه همدیگر نباشد. قواعد و استانداردهای بسیاری بین بانکها وجود دارد و از طریق مؤسسات واسطی مثل ویزا کارت و مستر کارت در دنیا پیاده سازی میشود، البته بفرض مثال در ایران نیز توسط درگاه پرداخت epbank.ir

در حوزه خدمات شرکتهای واسط، معمولا تنوع حداقلی است و یک سری تراکنشها، رفتارها و کسب و کارهای مشخصی وجود دارد، ولی حوزه جغرافیایی آن خیلی گسترده است و در کل دنیا این کار انجام میشود.

به همین خاطر مسائلی مثل انتقال وجه که در بین بانکهای کشور ما به راحتی انجام میشود، معمولا در نهادهای بین المللی و فرآیندهای کسب و کار بین المللی وجود ندارد و این سرویسها در داخل کارتهای یک بانک اتفاق میافتد.

ارایه درگاه پرداخت بانکی epbank.ir برای وب مستران ایرانی صاحب سایت یا وبلاگ یا صفحه شبکه اجتماعی

تبلیغات خدمات ، محصولات ، معرفی پروفایل شغلی و کاری خویش را میتوانید در ePishro.ir درج آگهی کنید.

ادامه‌ی خواندن

  • sep shapark ir (37)

پرداخت الکترونیک

پرداخت الکترونیک در طوفان تحولات

صنعت پرداخت الکترونیک همانند بسیاری از صنایع وابسته به عصر فناوری ارتباطات از فراز و نشیب و تحولات متعددی حکایت دارد.اصولا صنایع وابسته به فناوریهای نوین از چنین خصلتی برخوردارند. شتاب ناباورانه و گاه جزر و مدهای با فرکانس کوتاه و بلند، پدیدههای عصر حاضر را «ناآرام» ساخته است. به همین منظور تنها دیده بانی مستمر، نگاه بلند و چشمان تیزبین قادر به همراهی با تحولات روزگار ماست.

ارایه درگاه پرداخت الکترونیک epbank.ir برای جامعه فضای مجازی و اینترنتی  وب ایرانی

درگاه پرداخت epbank.ir با تاسیس و راه اندازی شبکه درج آگهی و تبلیغات ePishro.ir گامی مهم و اساسی در رفع نیازمندیهای درج آگهی پذیرندگان برداشته است که این مهم میتواند باعث رونق اقتصادی کسب و کارهای اینترنتی شود.
ادامه‌ی خواندن

الزامات استفاده از درگاه اینترنتی

پذیرنده محترم

موضوع: الزامات استفاده از درگاه اینترنتی

با سلام و احترام

به استحضار می رساند بر اساس ابلاغیه شماره 1173/ص/93 مورخ 5/6/1393 شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی بانک مرکزی) در خصوص ارائه سرویس به پذیرندگان اینترنتی رعایت موارد ذیل الزامی می باشد.

لازم بذکر است که برای درگاه پرداخت بانکی از epbank.ir داشتن نیازی نیست به گرفتن نماد اعتماد الکترونیک اقدام کنید چون هم هزینه بر هست برای شما پذیرنده گرامی و هم فرایند تاییدش طاقت فرسا. بجای اینکار میتوانید براحتی در epbank.ir ثبت نام نمایید و مدارک فعالسازی درخواستی درگاه پرداخت را با پست پیشتاز ارسال نمایید تا دو روزه برای شما فعال گردد و بتوانید از درگاه بانکهای اقتصاد نوین، سامان ، پارسیان و … استفاده کنید. ادامه‌ی خواندن

  • ebligh adliran ir (11)
  • ebligh adliran (1)

بانکداری الکترونیک

آسمان بانکداری الکترونیکی نیمه ابری است.

دیر بازی است که به دلیل تعلل نخبگان و پژوهشگران جامعه فناوری اطلاعات کشور، خورشید نسل نخست نرم افزارهای CORE Banking درخشش روزهای آغازین خود را از دست داده است و در عین حال، همچنان در انتظار بازش ابرهای پردازشگر Cloud Computing بر کالبد خشک بانکداری الکترونیک مانده ایم و در این میان آنچه سهم مشتریان شده است، تنها سردرگمی در یک آسمان نیمه ابری است، و کسی نمی داند چه زمانی و چگونه، موجبات برافراشته شدن چتر اعتماد بر فراز بانکداری کشور مهیا خواهد شد.

ارایه درگاه پرداخت بانکی epbank.ir برای توسعه و رونق کسب و کارهای اینترنتی

ادامه‌ی خواندن

موقعیت یابی برند

موقعیت یابی برند ( نام تجاری ) نگرشی به برند سبز

موقعیت یابی به عنوان برداشت های ذهنی که یک بازار هدف از یک برند نسبت به رقبایش دارد، تعریف می شود. ماهیت موقعیت یابی برند تاکید بر آن ویژگیهای برند است که یک مزیت رقابتی از شرکت را در بازار نشان می دهد. نتایج موقعیت یابی موفق یک برند قوی، تثبیت شده و شناخته شده است که مصرف کنندگان به آن اعتماد دارند و برای آن ارزش قائلند. برندی که خوب موقعیت یابی شده باشد یک موقعیت رقابتی جذاب دارد که بوسیله تداعی های قوی مثل ارزش بالا در یک ویژگی مطلوب مثل خدمات دوستانه یا پیشنهاد تحویل در خانه و فروشگاه، حمایت می شود. معمولا گروه های هدف دسته ای از مصرف کنندگان هستند اما در زمینه موقعیت یابی سبز گروه های هدف دیگری نیز وجود دارند. فشارهای محیطی نشات گرفته از فعالان غیربازاری مثل سازمانهای مردم نهاد، رسانه ها یا تنظیم کننده ها نیز وجود دارد. موقعیت یابی یک برند به عنوان یک برند سبز ارتباط موثر و تمایز برند از رقبایش از طریق صفات دقیق زیست محیطی اش فراهم می کند. موقعیت یابی سبز بعنوان یک عامل ضروری در موفقیت استراتژی های نام گذاری برند سبز می باشد. یک برند میتواند بوسیله صفات وظیفه ای و یا مزایای عاطفی جایگاه یابد. هدف این نوشتار، بررسی مبانی و ادبیات مربوط به موقعیت یابی برند با تاکید بر برند سبز می باشد.

ارایه درگاه پرداخت بانکی epbank.ir برای برند های ایرانی و وب سایتهای فعال ایرانی

تبلیغ برند خویش را میتوانید با درج آگهی ستاره دار در سایت آگهی ePishro.ir بانجام برسانید.

ادامه‌ی خواندن

  • بازارجدید (29)
  • آیا درگاه های بانکی هزینه دارند؟؟ (13)
  • اسان پرداخت بانک صادرات (10)

اجرای شاپرک

اجرای شاپرک ، یک الزام بود نه انتخاب

گفتگوی درگاه پرداخت epbank.ir با آقای سامان قطبی ، مدیر عامل شرکت شاپرک

اجرای طرح شاپرک ( شبکه الکترونیک پرداخت کارتی ) به عنوان یک پروژه ملی در زمانی که به بازار به نظمی نسبی دست یافته بود، حساسیت های زیادی را برانگیخت اما کارشناسان بر کاذب بودن این نظم به کرات هشدار داده بودند و نهاد ناظر نیز خود بر انحرافاتی که در صنعت پرداخت رخ داده بود، آگاهی داشت. بر این اساس، طرح شاپرک که در قالب سه فاز برنامه ریزی شد. در گفتگو با آقای سامان قطبی، مدیر عامل شرکت شاپرک چگونگی ، اجرای سه فاز مذکور مورد بررسی قرار گرفته است. این گفتگو را میتوانید در ادامه مطلب بخوانید.

درگاه پرداخت epbank.ir ارایه کننده درگاه پرداخت با استانداردهای روز دنیا برای پذیرندگان

ادامه‌ی خواندن

  • شرکت به پرداخت ملت (14)